czwartek, 17 sierpnia 2017

WAŻNE

Notka z cyklu "krótko i zwięźle". Moi drodzy, już wcześniej o tym wspominałam, ale teraz informuję was tak oficjalnie (ba, postarała się nawet o osobny post). Dotychczas całe wakacje pracowałam (pomagałam rodzicom w ich interesie, jeździłam w tę i w tamtą, że już sama przestałam wyrabiać). Czas na pisanie miałam ograniczony, ale jakoś się odnajdywałam. Jutro (czyt. piątek, 18 sierpnia), choć w sumie dzisiaj, bo piszę to po północy, wyjeżdżam na 10 dni do mojego braciszka (zdrobniale, tak serio jest dwanaście lat ode mnie starszy) i grafik będę miała zapchany, więc nie dość, że nie będę mogła nic pisać, to jeszcze nie dam rady nawet opublikować rozdziałów.

Przepraszam Was bardzo, jednak nie mam wpływu na to kiedy mogę wyjechać (minusy pracy w wakacje). Następny rozdział przewiduję na dopiero 3 września, niestety. Jeśli coś się zmieni postaram się dodać go za dwa tygodnie, jednak to już zależy od tego jak dużo będę mieć czasu czysto wolnego, który spędzić będę mogła przed komputerem. Nie chcę jednak jechać tam i większość czasu siedzieć przy laptopie, bo chciałabym spędzić ten czas z bratem, który jak na złość, przeprowadził się na drugi koniec Polski. Mam nadzieję, że to rozumiecie. Akcja póki co w opowiadaniu nie jest super rozbudowana, więc myślę, że więcej oczekiwania nie zrobi różnicy. Pierwsze rozdziały zawsze są nudne.

Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak pożegnać się z Wami na kilka tygodni i życzyć równie udanych wakacji, co mi. Rok szkolny się zbliża, więc tym bardziej trzymam też za Was kciuki, byście cieszyli się tymi ostatkami wakacji (:

Do następnego, kochani :*

1 komentarz :

Zapowiedź opowieści

Nie miała łatwego życia. W wieku siedmiu lat stracić najbliższą rodzinę i zostać zmuszonym do samotnej podróży po całym świecie to jeden z tych scenariuszy, których nie życzyłoby się nawet największemu wrogowi. Do tego, jakby już nie było wystarczająco przykrości, jej dom jest w opłakanym stanie i przechadzając się ulicami nie widać, by ktokolwiek tam kiedyś mieszkał. Ta dziewczyna nie chce już nigdy więcej nikogo stracić, dlatego od posiadania bliskich woli skazać się na samotność do końca życia. Ufa tylko sobie i swojej sile, którą przez lata budowała. Swoją sławę w innych krajach zawdzięcza wysokiemu poziomu opanowania medycznego ninjutsu, taijutsu i bardzo pożądanej umiejętności kontroli umysłu. Po dziesięciu latach spędzonych w nieustannej podróży wraca tam, gdzie to wszystko się zaczęło z nowymi przekonaniami i zupełnie innym celem. Niepowiedziane jednak zostało, że wszystko musi pójść po jej myśli i pewne osoby nie zechcą nieco zmienić jej toku myślenia, a wrogowie będą w spokoju czekać w ukryciu. Nadszedł czas, w którym musi w końcu ujawnić prawdę o tym, że masakrę jej klanu przeżyła jeszcze jedna osoba. Pora by pokazać wszystkim, na co naprawdę stać Nasane Uchiha.